Arkadaşlar merhaba. cumartesi günü bıçak saplaması gibi oluyodu doktora gitmistim acile 1,5 cm açılma vardı ve muayeneden sonra baya kanama oldu ve pazar gunu de lekelenmem oldu sonra kesildi. Dun ne ağrı ne leke hic bise yoktu. Bugun sabah nişan geldi. Afedersiniz sümüksü ve kanlı. 38+5 deyim suan. Sancılarımın başlamasını bekliyorum. Tahminen ne zaman baslar. @tecrubeliiannee cevaplayabilirmi