Iraz Kızlar nasıl geçiyor hamilelik ben sık sık idrara cikiyorum ve biraz halsizlik var ama normalde de uzanmaya pek alışık bir insan değilim genelde oturuyorum siz de durumlar ne benim göğüsler şişti baya bide
Bolattc Iraz yarın tam 10 haftalık oluyoruz inşallah ama son bi kaç gündür bulantım daha az ve göğüs hassasiyetim dolgunluk hissi azaldı sizin oldu mu hiç belirtilerde azalma normal midir acaba
Sinemce1 Iraz 10+2… benim uyku hali halsizlik falan her şey tamamen geçti günde 1 kere falan midem bulanıyor ama dediğiniz gibi çok sık idrara çıkıyorum göğüsler de maşallah djdjdj hiç bu kadar büyük görmemiştim sjsjdjdj
Iraz Bolattc canım ben zaten öyle çok bir belirti yaşamadım sanırım bulantim olmadı zaten yorgunluk baştan beri var benimde göğüslerim bir hassas bir normal normal yani sık idrara cikiyorum sadece
Sinemce1 Bolattc benim 9. Haftadan itibaren belirtilerim %90 azaldı karnım bir şişiyor bir iniyor ben de ilk başlarda korktum ne yaşıyorum diye ama normalmiş 😂
Elifff2112 Iraz ya benimde 6 agustos doktorum daha ultrasonla bakmadan 8+5 demişti ben 9+1 diye bilirken yani bugün 10 haftalık olmam.gerekiyordu yanlış mi hesapladı acaba
Sinemce1 Iraz 10+5 olacak inşallah gittiğimiz zaman çok merak ediyorum sizinle aramızda 1 gün var sanırımm 😊
Iraz Sinemce1 10+1 im ben canım şuan ben 12 de gideyim diyorum devlete gidicem cnki belki test filan yaparlar diye 12 de gideyim dedim 8. Haftada giymiştim zaman geçmiyor
Sinemce1 Iraz evet zaman geçmiyor ama ben sürekli bir şeyleri bahane edip bebeğimi görmeye gidiyorum 😂 yok karnım ağrıyor yok akıntım var ay bugün belim ağrıdı falan deyip 😂
Elifff2112 Sinemce1 son adet tarihini soyle dedi 6 agustos dedim öyle dedi bende hayir 9+1 olmasi lazım dedim son adet gunune gore dedim acsba yanlış mi hesapladi
aysenurrkucuk Benim 10+2 , sat 4 ağustos sürekli uyumak istiyorum bulantılarım devam ediyor ve halsizim maalesef bir de sivilce çıktı bende baya 🥲