Beyzsa Kızlar 5+2yim dün kan verdiğim test 12782 çıktı sizlerin ki kaç yarın randevum var keseyi görebilirim değil mi
Sinemce1 Ben 6+3 den sonra bıraktım betaya bakmaya ama 5400 ile karın ultrasondan görmüştük bu değerle mutlaka görürsünüz diye düşünüyorum. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin tebrik ediyorum 💕
Beyzsa Sinemce1 görürüm ozaman bende öyle düşünüyorum Amin sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰
Busedemir Rbdrmx ben regl gününden iki gün önce erken gebelik testinde öğrendim 2 dakika içerisinde ikinci çizgi çıktı 🥰
phdmom Beyzsa evet keseyi gördük 6+1 di son adete göre ama 5+5 dedi ölçüme göre haftaya gelin kalp atışını dinleyelim dedi