Kızlar benim de 36+0 bugün ama sabah yeşilimsi gibi bir akıntı gördüm iç camasirimda normalde akıntım var ama bu değişik geldi nişan olabilir mi acaba bir bilginiz var mı bu arada 2-3 gündür de regl ağrısı yaşıyorum pazartesi doktora gideceğim geçmezse acile giderim diye düşündüm