Gulperi8 Kızlar 17 haftalığım sanki bir tarafta şişlik gibi sertlik hissediyorum acaba bebeği bu zamanlarda bu şekilde hissetmem normal mi
Baby_B Gulperi8 bende 17+3 deyim Gecen haftalarda kipirti hissetmistim Ama 2 gündür göbek deligimin sol kisminda hafif bir sey oluyor Henuz tam anlayamiyorum😀
AnayimBenAna_ Gulperi8 normal canım benimde bir tarafım belirgin duruyor orda bi şişkinlik oluyor :) özellikle sırt üstü yatınca
Didem27 Gulperi8 17 haftamdayken bende ufak kıpırtı hissettim şuan 18 hafta 4 uz öyle hissediyorum ki çok mutluyum ❤️
PinkBerryy O haftalarda sertlik olacak kadar büyük değil bebek minik kıpırtı şeklinde hissedebilirsin