Bilgem34 Zonguldak üniversite hastanesinde doğum yapanlar tecrübelerini yazabilirler mi önerilen doktor var mı özel oda tutma konusunda sorun oluyor mu
Kkardelenn1 Bilgem34 ben doğum yapmadım orada kadın doğum hastanesinden yapmıştım maalesef ölü doğum ama çok çok memnun kaldım oradan her anlamda doktorum da sonradan üniversiteye geçti azize hanım çok iyi biri yeni bir gebelik oluşunca mutlaka orda takipli olacağım doğum konusunda hiçbir fikrim yok maalesef devrekteyim bende uzak kaldığı için pek giden de yok çevremde
Arslndln Zonguldak değilde caycumada İsa dürümlü ve Mehveş kaplan var iki doktorda iyi hatta Mehveş hanım çok daha iyi, sıcak ilgili bir doktor memlekete gelmeseydim orda doğum yapmayı düşünüyordum.
Bilgem34 Kkardelenn1 evet azize hanımdan çoğunlukla herkes memnun sezeryan olacağım için özel oda tutma konusunda sıkıntı yaşar mıyım onu bilemiyorum bende o doktora gidicem sanırım
Concernedmom Bilgem34 ne yaptınız acaba karar verdiniz mi azize hanımla görüştünüz mü ben de yeşim hanıma gidicem.
Gunlukrutinim Kkardelenn1 merhaba devrekte yaşıyorsunuz sanırım devrekteki kadın doğumda hormon testleri yapılıyor mu bilginiz var mı acaba?
Esraern03 Ben de mehveş hanıma gıdıyorum şuan çok memnunum ama biraz yoğun sormam gereken şeyler oluyor unutuyorum yoğunluktan ama genel anlamda güler yüzlü ılgılı
Kkardelenn1 02_snd merhabalar çok iyi bir doktor abla gibi yaklaşıyor daha çok gayet iyi açıklayıcı konuşuyor sorularınızı yanıtsız bırakmıyor eşiniz de giriyor yanınızda
02_snd Kkardelenn1 ücreti neydi doğum nasıl ilerledi sizde ? 10 haftalığım özelde hoşuma gitmedi. Özel hissettirmiyor
Kkardelenn1 02_snd suan 740 lira birkaç ay içinde zam gelecekmiş 2024 fiyatı suan devam ediyor ben doğumumu kadın doğum hastanesinde yaptım ölü doğum yaptım maalesef azize hocanın nöbetine denk gelmişti o şekilde tanıştık beni çok motive etti normal doğurmam için elinden geleni yaptı epidural da yaptırdı rahat etmem için isteklerinizi önemsiyor güler yüzlü bir doktor geçen sene haziran ayında üniversiteye geçti bende suan 14 haftalığım oraya devam ediyorum azize hoca için üniversite de ki diğer doktorlar normal doğum yaptırmazken kendisi suan yaptırıyor ☺️
02_snd Kkardelenn1 benim zaten zorunlu sezeryan olacak ama üniversite hastanesi için doğum ve özel oda sıkıntıları okudum. Bir doktora başlayıp onunla devam etmek etmek istiyorum yol yakınken. Daha kendime yakın hissettiğim birini bulamadım açıkçası. Doğum yapanlar oradan memnun mu duydunuz mu
Kkardelenn1 02_snd evet maalesef odalar sıkıntılı kanamam olduğu için yatış vermişti odalar 4 kişilik lavabolar koridorda benim içşn de kötü bşr şey maalesef ama doktorumdan çok çok memnunum diye katlanırım dşye düşünüyorum özel odalar da bildiğim kadarıyla sadece tek kişilik olması başka bir özelliği yok sanırım onları görmedim eğer planlı doğum olursa o tarihlerde ayırtılıyormuş sanırım plansız olunca boşluğa denk gelirseniz o şekilde kalabiliyorsunuz sanırım