arkadaşlar merhaba korunmayı bıraktım 9 gün önce ilk korunmasız ilişki oldu. yumurtlama günü değildi reglden bir gün sonraydı ilişki. gün asırı değerlendirdik dün de yumurtlama günüydü.
Gece rüya gördüm hamileliğe dair ve aman ne kaybederim zaten varsa da belli olmaz yumurtlama daha dündü diyerek prodoctor test yaptım şimdi erken test. ve aşırı aşırı silik gölge gibi bi çizgi çıktı 5 dk içinde kamerada gözükmüyor. sorum şu;
9 gün önce yumurtlama zamanı olmasa bile tutmuş olabilir mi? Başına gelen var mı?