Her sabah muhakkak iğrenç sesler çıkararak geğiriyorum kusuyorum. Mide boş olduğu için tükrük ve mide asidi çıkıyor tabi. Ama aman yarabbim diyorum bu ses benden mi çıktı😀 Bu nasıl hormon sürekli bulantı hissi…
Prilam dr’yi 3 adet kullanıyorum gece yatmadan önce ama sabah yine lök lök kusmaca🤪
İlk çocuğumda böyle iğrenç sesler çıkarmıyordum bu neden şimdi böyle iğrenç sesli bir öğürme/geğirme seansı