Merhaba kızlar tüp bebekle hamile kaldım şükür ilk kan transferden 10 gün sonra verdim 189 12 gün 321 15 gün dün yani 1222 çıktı tabi bende hemen heyecanla hemşireye attım bugün gel keseyi görürüz dedi heyecanlandım bende tabi kalp atışını da duyulur mu acaba ne kadar zor süreç hamilelik kan verme kese kalp atışı derken kendini düşünmeden alı koyamıyorm