Devlete gidiyorum ultrason vermedi ama değerler böyle. Normalde 32+5 haftalığım. Doktor eşin uzun mu maşallah bebek uzun boylu olacak dedi ama eşim 1.72 ben 1.62 falanım yani. 😂Genetiktir bilemeyiz ama 3 hafta önden gitmesi nasıl sizce böyle olan var mı kilosu da 2 hafta önde doğum nasıl olur acaba
