yesmkaya-3 Kızlar kaç gündür 3 testim silik çıkıyordu reglime 3 gün var bilmiyorum hissettiğim için sabah kan verdim gelirken de eczaneden erken gebelik testi aldım AWOX marka
yesmkaya-3 Sibelydlz4060 Kaşık ağrım var çok fazla o yüzden korkuyorum biraz yanlış mıdır test diye ama kaç gündür farklı testlerde de silik çizgi çıkıyordu
Sibelydlz4060 yesmkaya-3 kaşık ağrısı en büyük belirti zaten artan beta değeriyle bilekte hormonlar değişiyor vücudun alışkın olmadığı için ve bebekde tutunmaya çalıştığı için ağrılar normal lekelenme kanama olmadığı sürece ben de aynıyım kaşık ve bel ağrısı var
esrasavas yesmkaya-3 hayırlı olsun inşallah canım kan tahlili verirsen daha net belli olur şuanda gözüküyor
yesmkaya-3 esrasavas verdim bir saat önce sağlık ocağında inşallah güzel sonuçlar alırım rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 2.bebeğim olacak nasip olursa kendisi ben diyordum ilk gibi heyecanlı olmaz aynı heyecan oldu çok duyguluyum 🥹🥹🥹
esrasavas yesmkaya-3 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bende aynı duyguları yaşıyorum heyecan var çok
Missgod Kesinlikle var bende erken genelik testinde böyle öğrendim hatta test bozuktur diye 2 3 tane denedim heyecndan dayanamadım özelde gece kan testine gttim ve pozitif çıktı smdi de doğuma 10 günüm var gelmesini bekliyorum🥰🥰 simdiden hayırlı olsun
yesmkaya-3 Missgod benim nasip olursa ikinci bebeğim olmasına rağmen çok heyecan yaptım dayanamayıp demin gittim başka bir test aldım farklı bir markadan
Missgod yesmkaya-3 senin artık hgc verip değerlerni yükselişini izlemen lazım allah sağsalm kucağına almayı nasip etsin🥰🥰
yesmkaya-3 Missgod amin inşallah sizinde doğumunuz kolay geçsin inşallah rabbim kolay kurtarsın bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah