Arkadaşlar 5:30 aylık hamileyim ayakta çalışıyorum çok nadir oturabiliyorum bu zamana kadar çok rahatsız etmedi ama son bir haftadır belim çok ağrıyor dün kontrole gittik bebiş gayet iyi ama bu ayakta çalışmam bebişe bir zarar verir mi çalışmakta zorundayım