Akylsedaaaa Haftanın içimdeyim devlet hastanesi kontrolüne gidiyorum fakat onlar geç söylüyor cinsiyeti . Özele gitsem belli olur mu bu hafta
AnayimBenAna_ Akylsedaaaa özelde 11 de öğrendik ilk kızımı şuan 2. Ye hamileyim 12 de tahmin etti doktorumuz kontrole gidicez yarın netleşir muhtemelen.
hsezenysr Benimde yarın randevum var ikili tarama testi için sırf cinsiyet tahmininde bulunur diye özele gideceğim 😂 12 haftalıgım
Duruu3 Asya140820 canım benim de 12.00′de erkeğe benziyor dedi çıkıntı var dedi acaba değişir mi şu anda 13 haftadır 16haftada gideceğim
canimyavrum_ Akylsedaaaa merhaba ozele gidiyorum renkli ultrasonla bakiyor 12.hafta %80 kiz dedi 16.haftada yanılmışım %100 erkek dedi bana kalirsa biraz daha buyusun cinsiyet icin
canimyavrum_ Akylsedaaaa evet devlette 16 dan sonra soyluyomus sanirim ama dedigim gibi ozeldede yapilan tahminde yaniltabilir