Jccjcjcc hayır gitmedim ama karın ağrısı herşeyden olabilir gaz olmuştur bebek büyüyor baskı yapıyor artık ağrı oluyor malesef benim genel de bağırsak hareketlerinden sonra karnım ağrıyor sanırım bağırsaklarım sıkışıyor içeride allah korusun kötü de düşünmeyin tabi ufak tefek ağrılar olucaktır hergün bebiş büyüyor ve vücutta buna bağlı yan etkiler olur illaki ama aşırı şiddetli durulmayacak gibiyse doktora sorun veya gidin.