Ayserhnckn Kızlar 12. Haftayı bitirdik ve artık vitaminlere başladım femix omega diye bi ilaç verdi doktorum birde gyno feron. İkisi de mide bulantısı yapıyor tutamıyorum midem de. Aynı sorunu yaşayan var mı?
Ayserhnckn Burcak61 bir çaresi yok mudur tam aşerme dönemi bitiyor rahatlıyorum derken şimdi bu çıktı gece falan içsem daha iyi gelir mi ki
Synonyms Mevadad gece ictim bi sefer uhkj uyuyamadkm. Fazla enerjiden herhalde dedim :) çözüm bulamadım.
Didemm03 Bende aynı bu şekilde doktor kullanmamı önerdi kan ilaçları vitamin vs ama hiç birini kullanamıyorum çünkü midem daha da kötü oluyor. Bilemiyorum ama sebze ve meyveden vitamin ve kan ihtiyacını karşılamaya çalışıyorum şimdiden ilaçla büyütmek istemiyorum mesela kivi sırf folik asit hemde mide bulandırmıyor. Bu benim görüşüm tabi
Ayserhnckn Burcak61 yok ben çalışıyorum birde mahvetti işe de gidemedim gündüz almak çok zor olacak benim için. Teşekkür ederim yanıtladığınız İçin 😊
Burcak61 Ayserhnckn bende çalışırken içiyorum tabi bünyeden bünyeye değişiyor benim bünyem biraz daha kuvvetli sanırım rica ederim
Ayserhnckn Burcak61 aynen benim bünyem zayıf birde çölyak hastasıyım kolay simidinin olmuyor çok zorlanıyor mide o yüzden muhtemelen
Ayserhnckn Yalinn8 valla bende kullanamıyorum bi kaç günde bir gece içiyorum artık başka yol bulamadım
Yalinn8 Ayserhnckn benim 17 de bulantilarim kesildi, 31 im gecen hafta yine yazmisti gyno ferro ictigim 4 gun de kustum asla vucudum kabul etmiyor, aç tok farketmiyor ama 2 tane vitamin kullaniyorumm
Ayserhnckn Yalinn8 hmm daha önce başkaları da yazmıştı demek ki bu ilaç baya ağır ki böyle yapıyor. Benimde var başka vitamin onunda içinde var Demir aslında
Synonyms Regenesis diye bir mutlivitamin kullaniyordum ictigim an bulanti ve icimde tutmam inanilmaz zordu. Bende icemiyorum 1 aydir. Persembe gunu doktora gidicem ne tepki vericek bilmiyorum. Vicdanen kendimi kötü hissediyorum ama içemiyorum :(
Yalinn8 Ayserhnckn aynen, benim de vitaminlerde var demir o yuzden dr rahatlikla kesti onu, sıkıntı yok