annesio Şimdiden heyecan bastı bekleyemiyorum 🤭 Cinsiyet de öğrenir miyim dersiniz, bu haftada öğrenen var mı ? Eşimle benden başka kimse bilmiyor henüz , cinsiyet öğrenirsek ailelere de söylicez artık büyük bi sürpriz olucak 🤩 Sabırsızlanıyoruuum 🥰
Elif5361 annesio maşallah bende sizinki gibi yaptım 16 Haftalığım 14 haftalığa kadar kimseye birşey demedik cinsiyetimizi öğrenince büyüklere söyledik herkes şok içindeydi 😄😁bomba etkisi oldu
babyiscoming_ annesio bende 14te öğrenirim diye baya hevesliydim doktor söylemedi bu haftalarda çok fazla yanılıyoruz dedi 16dan önce söylemem dedi. 16da öğrendik detaylı ultrasonda kesinleşti 🐣 (özel hastane)
Melike1001 annesio ay aynı heyecan bende de var yarın bizim de görüşümüz var 12+4 üz Bi ihtimal bebek gösterirse yarın bizde cinsiyetini öğrenebiliriz. Bu doktorum da bütün arkadaşlarım 11.haftasında öğrendi özel de inşallah yarın biz de görürüz 🥰 inşallah sizin ki de size gösterir 🥰
Busetacir annesio bügün ben de 14+0 oldum, haftaya randevum var ve biz de eşimle öğrenip ailelerimize sürpriz yapmak istiyoruz. Hayırlı olsun bebişlerimiz🤍 inşallah öğrenirsiniz cinsiyeti🥰
annesio Elif5361 size de maşaAllah 🥰 Zaten çok erken kimseye söyleme taraftarı olmadık hiç eşimde öyle , hadi dedik bu kadar beklemişken sabretmişken cinsiyetli bomba haber olsun 🤭 Bakalım inşaAllah yarın öğrenirim hayırlısı ile 🤲🏻🤩
annesio babyiscoming_ öyle bişiy söylerse oturur ağlarım herhalde 😅 Yada derim ki sen bacak arasını göster ben bakarım sen söyleme 😁
annesio babyiscoming_ Yarın söylemese bile kontrol randevusuna da illa ki çağırıyorlar ya ( özel hastane ) o zaman kesin söyler herhalde çünkü 15+3 falan olmuş oluyo 10 gün sonrası ama işte nası dayancam sabırsız bi insan olmak hamilelikte daha zor 😂
babyiscoming_ annesio sen fotoğrafı at buraya tahmin ederler zaten😂 bazı doktorlar çok kesin konuşuyor valla bizde tahmin bari yapın neye benziyor dedik tahminde bile bulunmadı 16 da gittim mecbur😂
annesio babyiscoming_ sizin doktor çok keskinci galiba ama sinir bozucu bence söyle kardeşim yanılırsamda yanılayım ya 😅 Buraya atıcaaaam onu asla es geçmem zaten, yarın 10 buçukta resimle postu yapıştırırım 😁😁😁
babyiscoming_ annesio bende geç olunca kesin kızdır havalarına girdim sonuç bebeğim erkek 😂 kimisi 12de öğreniyor tamamen doktora ve cihazına bağlı. Sende inşallah öğrenirsin 🥰
annesio babyiscoming_ sağlıkla gelsin oğluşunuz 🥰 Amin amiinn bakalım öğrenirsem de buraya yazarım öğrenemesemde yazarım illa ki 😁
babyiscoming_ annesio amin inşallah tüm bebişler sağlıkla zamanında gelsin🥰 yazın mutlaka merak ettim valla etiketleyin beni🤣
annesio babyiscoming_ şunu da söylemeden geçemiyciim benim teorilerime göre erkek, bide ilk kızımı hamile olduğumu bilmediği halde babanesi rüyasında görmüştü hemde 11. haftamdaydım. Bu hamileliğimde de 10. haftamda görümcem mesaj attı 🤭 Ermişler sülalesi mi dersiniz ne derseniz artık 😂 Görümcemin rüyası çıkarsa da erkek işte bakalım 🤭
annesio Melike1001 yaa hadi inşaAllah sizde görürsünüz 🥰 Benim doktor söylemezse siz hangi şehirdeyseniz ben o doktora mı gelsem 😁 İlk defa gidicem bu doktora o yüzden söylüyo mu nasıl hiç bilmiyorum iyi yorumlar okudum nette ona güvenerek gidiyorum 🤲🏻
babyiscoming_ annesio bu sene erkek senesi zaten kimi duysam erkek, kız çok nadir duyuyorum 😂 bazı rüyalar tersine de çıkar bende öyle olmuştu rüyamda pembe cinsiyet pastası görmüştüm siz her ihtimale hazırlayın kendinizi 😂 rabbim gönlünüze göre versin inaşşallah🥰🤲🏻