sngl3875 bende dogum günümün sabahı rüyamda gördüm ve daha adet olmama 5 gün vardı erken gebelık testi alıp yaptım dayanamadım hicbi belirti bile yoktu tek seferlik ilişki yaşamaştık o ay olmaz diyodum bi baktım cok silik hemen kan verdim beta 90 çıktı vardı yani 2 haftalıkmış doktor şaşırdı erken ögrenmıssın diye hatta rüyamda görmesem yapmazdım dedim sonra 2 aylık olunca düşük yaptım saglıksız bi bebekmiş zaten Rabbım herşeyin hayırlısını versin demekki hayırlı degılmış 3 ay once düşük yaptım 3 aydırda korunuyoruz içimde korku kaldı biraz inşallah bunu atlatırımda tekrardan denemeye başlarızz Rabbım hepımıze nasıp etsin annelik duygusunu 🥹🤲🏻