Gulnarty Hamişlerim nasilsiniz ben 22 haftalik hamileyim bebeğim kiz,ama haraketlerini 1 gun hisediyorum 1 gun cok az oluyor.Sizde durumlar nasil benim haftamda olanlar varmi? NORMALMI?
Teacherr Gulnarty canım ben 21 haftalığım hergün hissediyorum ama sen bana bakma cünkü ben ilk gebeliğimde de çok erken ve düzenli hissediyordum daha kimse hissetmiyorken. Bu haftalarda bir hissedip hissetmemek erken diye biliyorum
Tazeanne123456 Gulnarty evet normal 24 haftalık hamileyim 1 gün kıpır kıpır 1 gün yoruluyor galiba hiç hareket yok ben karnımla oynuyorum hareket etsin diye öyle birazcık oynuyor 😄
minnakpandam2025 Gulnarty 22 haftalığım bende… Pazar günü hiç hareket etmedi bir ya da iki kere çok hafif hissettim. Dün öğlen yemeğinden akşam yemeğine kadar hiç durmadı sürekli hareket etti tekmeledi babasının sesine tepkiler verdi tabi babası bunu hissedemedi 😂😂 bugün ise bu saate kadar hiç hissetmedim. Oluyor öyle yani normal kuzum. Uyku düzenleri oluşuyor Şuan içerde onların ve daha çok küçükler çoğu hareketini zaten hissedemiyoruz
Merve-metin Gulnarty 21+5 hamileyim bebeğim normalde çok hareketli hemen hemen her gün hissediyordum normalde ama pazar günü saniyelik hissettim dün akşam bi az hissettim bugün daha hissetmedim zaten bebek daha küçük olduğu için her gün hissedilmiyor 24.haftan dolduktan sonra her gün düzenli hissetmeye başlayacaksın internette böyle yazıyor yani çok normal bir durum canım
sinem93- 21+5 teyim bende. Her gün sabah akşam sırt üstü yatınca hissediyorum ama öyle saatlerce değil. 10 dakika pıt pıt pıt vuruyor bi yer değiştiriyor tamam. Öyle aman aman hareketlerimiz başlamadı henüz.