Jasmine2426 Bir kaç gündür hareketleri daha yavaş hissediyorum endişelenmelimiyim , Toplam 5 kilo aldım ,26+4 ,geceleri çok rüya görüyorum uyku düzenim kötüleşti son haftalarda … sizin nasıl gidiyor 💕
Kubra11122 Jasmine2426 bizde 27+2 haftadayiz ben tam tersi daha çok hissetmeye başladım ama günlük hareketlerimizi bağlı biraz hareketli olduğum günler daha az hissediyorum dizinde oyledir belki , gece uykulari zaten yok sebepsiz yere her gün 5-6 da kalkıyorum
Dddddddd Jasmine2426 bizde bugün 27 haftalık olduk, bende 3 4 gündür hareketlerini baya az hissediyorum ama normalmiş korkmayın 😊
Alpmom__ Jasmine2426 27 haftalık olduk . Bu hafta bizde de öyle daha az hissediyorum . Önceden baya baya hissederdim . Geceleri mide yanmaları kabusum oldu bir de üstüne grip oldum 🥲 bir şekilde yuvarlanarak gidiyoruz işte