Kaanfatmasahin 38+4te genital siğillerim olduğu için sezeryan ameliyat olacağım. Dualarınızı esirgemeyin. 😊
Kaanfatmasahin __aRzUu__ sağ salim alalım bebeklerimizi inşallah kucağımıza sizde de korku oldu mu bende heyecan da korku da tavan 😊😊
Almina3 __aRzUu__ merhaba acaba doğum yapacağınız tarihi ne zaman belirledi doktor ne zaman gün verdi kaçıncı haftanizda
__aRzUu__ Kaanfatmasahin amin inş Rabbim yardımcımız olsun ay yazarken bile kalp atışlarım fırlıyo o derece korku war bende ya 😂
__aRzUu__ Almina3 benim devlet olduğu için doktor cuma günü kendine göre ayarladı yani 37+6 da gün almış oldum