Yeliz-35 Kızlar 12+2 deyim kızlar cuma günü ikili taramam var çok korkuyorum ya inşallah herşey yolunda gider. Bir de acaba cinsiyet belli oluyormu bu ikili taramada neler yapıyorlar??
obli Yeliz-35 benim de perşembe günü ikili testim. Her şey yolunda gider ikimiz için de umarım 😊 ben de cinsiyeti öğrenmeyi umuyorum.
mmedinestlms Yeliz-35 ben 1 Ekim’de yaptırdım 12 haftalıkken anca randevu bulabildim perşembe günü sonuçları almaya gideceğim cinsiyet için 13 haftalık iken Öğrendim sonuç almaya gittiğim de doktora yine soracağım Devlet pek söylemek istemiyor ama şansımı deneyeceğim
Simasu14 Yeliz-35 Ben iki cocugumuda ikili testte cinsiyetini öğrenmiştim. Detaylida da kesinleşmişti
Ilktan Yeliz-35 gider Allahin izniyle hersey güzel olucak de 12 haftada belli oluyor ama yanılma payida yüksek genelde 14 15ve 16. Haftada net belli oluyor
Aslaninannesi_ Adı üstünde tarama testi bir şey çıksa da kesinliği yokki benim riskli çıkmıştı fetal dna yaptırdım temiz çıktı . Kan alıyorlar senden bide ultrasonda bebeğin ölçümlerini yapıyolar
Yeliz-35 mmedinestlms ya ben Ege ünv. Randevu almıştım ama yok güvenemedim yine kendi doktoruma gideceğim bunun için