prens_prenses_annesi Geceden beri uyumadim sureki nfesim kesiliyoru ve rahat dgildim smdide karnimda yan taraflarimda batma agrilar var zar zor hareket ediyorum 32 haftaligim niyeeboyle oldu bu napmaliyim karnim tas gbi
Mariam2 prens_prenses_annesi canm çok sancın varsa doktora danis belki normal ama yinede kontrol etsin
Mariam2 prens_prenses_annesi nasıl bı sancı ki bende her gün var karnım ve belim ağrıyor ama nts de çıkmıyor