RCLale Hlz bendede böyle 2 gündür silik çizgi çıkıyor. Adetime de daha 3 4 gün var. sizde belirti var mi acaba?
ezgickm Hlz tebrik ederim var gibi duruyor benimde böyle koyulaşma yok ama testler silik 4 gündür gidiyorum hastaneye bakalım herşey belli olacak inşallah 🙏
Mrvsmt2502 Hlz test farklı olduğı için koyulaşma fark edilmemiş olabilir. Ama benim değerim 1800 iken testte hafif koyulaşmış şekilde idi çok koyulaşmadı
Busetacir Gecikme olunca koyulaşabilir, beta ilk zamanlar az az yükseliyor ya değer küçük olduğu için. O yüzden siliktir. Hayırlı olsun inşallah🥰
Hlz RCLale benim göğüs uçlarım çok ağrıyor, karnımda batma var. Hafif de koku yoğunluğu hassasiyet var. Normalde pek koku almam.
_prenses_annesi RCLale benım 10 gün gecıktı ve halada olmadım 4 kere test yaptım çıkmadı Anlamadım yaaa 😳
mavisevenanne Hlz 5 gün varken öğrendim silik çizgiyle değer 90 lardaydı halsizlik vardı ben de sadece
irem88 Hlz böyle çıkması çok normal günün geçince koyulaşır benimde böyle çıkmıştı 4 gün varken yapmıştım bazı belirtilerin olduğu için
Aslaninannesi_ Canım test yapma daha kan ver düşükte olsa çıkar benimde böyleydi 2 gün silikti kanım 94 çıkmıştı