Arkadaşlar son adet tarihime göre 6+1 im doktorum cumartesi günü çağırdı henüz keseyi görmedim. Bu sık idrara çıkma olayı bende olmuyor arkadaşlarım hep anlatır tuvalete zor yetişiyorum diye. Bende olmadığı için endişe ettim hangi haftalarda başlıyor?