yasmin91 Ben Muzaffer Beye gidiyorum çok memnunum hatta dün kontrolum vardı 17.haftadayım baya detaylı baktı nerdeyse 15-20 dk her yerine baktı bebişin detaylı usg gibi oldu😊 Doğum fiyatı normal 6000 sezaryen 7000₺ muayene 125₺ di fakat zam geldi 160₺ oldu.