Umutlandırmak istemeden yazayım, inşallah gönlünüze göre olsun herşey. Bende de öyle oldu hatta reglim olduğunu düşündüğümden ramazan sonuydu ve 3 gün orucumdan da oldum. Ama regle göre de az gibiydi miktarı, bi gariplik var bayram sonrası bi kadın doğuma gideyim derken evde test yaptım ve baya bebişti 🤗