Kumsaldakiinci 12. Haftada doktorumun onayı ile saçımı boyamaya devam ettim. Sadece ayda bir değil de 2 -3 ayda bir boyadım. Doğumdan iki hafta önce normal doğurursam diye yine boyadım 😁 kızıl renk çabuk solduğu için ve sezaryen günü belli olduktan sonra doğumdan 4 gün önce güzel bi cila attım pırıl pırıl saçlarla gittim doğuma 😁 çok şükür hiçbir sorun olmadı kızımda, onun da çok güzel saçları var 😂 26 günlük oldu, gayet sağlıklı maşallah 🧿😊