Rabiul ben sizi tekrar rahatsız ediyorum ama sigortacım olmadığı için Anadolu sigortaya da ulaşamıyorum o yüzden size sormak istedim. Ayaktan muayene haklarım bittiği için ücretli giriş yaptırmıştım. Doktorum tahlil istedi ama ayaktan muayene hakkım bittiği için tahlilleri de ödemediği söylendi. Böyle birşey gerçekten var mı acaba yanlış bilgi mi verildi anlayamadım