Önceden orta gelirli olsan bile özel hastanede doğumu zorlanmadan yapabiliyordun 2 yıl önce kızım özelde doğdu ama şimdi baktım muayene ve doğum ücretleri acayip zamlanmış aranızda hamileliğiniz boyunca kadın doğuma giden oldu mu sürekli aynı doktordan randevu bulabiliyor muydunuz mesela sezeryan oldunuz sezeryan gününü planladılar mı yoksa sancı ile mi aldılar doğuma ve memnun kaldınız mı kızlar 🙏