Benim ağrı eşiğim yüksek olduğu için önceki gebeliğimde de kasılmalarımı tanıyamamıştım hastaneye gittiğimde 6 cm açılmam vardı yapacak bir şey kalmamıştı bebeği öyle kaybetmiştim . Şimdi ufak bir rahatsızlık hissiyle gittim önceki deneyimlerime dayanarak meğer baya doğum başlamış yine