Papatyamm63 dinen bı sakıncası varmı bilmiyorum ama yaş sınırı var 30 yaş üstünü bağlıyor devlette olsa özel de olsa babanın imzasını istiyor bağlarken ben 16 gün önce devltte 3 sezeryan oldum ve tuplerimde bağlandı doktor kendisi sordu yaşın 30 üstü olmuş baglatmak istermisin diye bizde onayladik yani sezeryan ol doğumunu ikisi birden hallaolur normal doğum olursa sonraki işlem nasıl onu bilmiyorum açık ameliyatlami yapıyorlar farklı mi bilmiyorum