Busrababuz Kaç gündür biraz stres yaptım 23 haftalik hamileyim bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama soldan şancı gibi ağrı giriyor kötü birşey midir?
Yalinn8 Busrababuz dayanilmaz ve kanama olmadigi surece sıkıntı yapma canim, hepimizde zaman zaman oluyor😉
Ikrmels Ağrıların olması çok normal rahim de bebek büyüdüğü için ama ağrlar çoğalıyorsa veya hiç geçmiyorsa kesinlikle doktoruna görün