Zeyver Kızlar 35+0 oldum bebeğim şu an aşırı hareketli ve sürekli sol kasığıma baskı yapıyor bu neden oluyor sizce doğum belirtisi mi🥹🥹 bayağı bayağı sol tarafıma vuruyor 🥹
Papatyamm63 Zeyver benimde çok baskı yapıyor yarın 35 haftalık oluyoruz ve ayakları aşağıda inşallah döner yoksa sezeryan olur