Kızlar 14 haftalık hamileyim ama inanılmaz bir karın şişliğim var sanırsın ki 6-7 aylık hamileyim. Sankı hamur işi tatlı bana dokunuyor . Ama çok fazla tatlı da tüketmiyorum . Artık böyle endişelenmeye başladım . Rahatsız olmaya başladım . Bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi ? Normal mi bu şekilde olması ? İlk kızımda karnım neredeyse 6 aylıkken çıkmıştı 🥹