gune_bakan1 teşekkür ederim canım hiç korkma ben ameliyattan tut sondaya kadar her şeyden korkuyordum ama kendimi üzmeye değişmezmiş ki ben çok korkağımdır. Tek zorlayan ilk yürüyüş ondada yardımcı oluyorlar ve ağrı kesici iğneler yapılıyor. Şimdi ağrım var mesela yürürken ama gerçekten yürümek iyi geliyormuş