Suhema Merhaba normalde bebeğim çok hareketli ama bu sabahtan beri hareket etmedi biraz önce bir iki defa çok minik hareket etti sizce ne yapmalıyım
Seyuba Suhema için rahat etmezse bir acile git canım , yeri daraldığı içindir diyeceğim ama bilemeyiz şüphe daha kötü , inşallah normaldir 🤲🏻
aslan1905_ Suhema benim 2 haftadır oynamıyor kuzum sadece hıçkırır günde bi kere. Çok üzüldüm doktora gittim sıkışmış çocuğum 🫠 Sende bi git bak bakalım neler yapıyor tospik. Kafana takma üzülme ❤️❤️
Dlnmrc Suhema 38+5 haftalığım geçen haftadan beri çok azaldı hareketleri hastaneye gittim yeri daralmış dediler sabah doğumum var hala hissedemiyorum net şekilde
Pinarkorkmazer Suhema eğer her zamanki gibi hareket etmiyorsa doktora gidin mutlaka. Hiç belli olmaz herkesin hamileliği de aynı değil. Biraz bekleyin ama düzelmezse mutlaka gidin. Bazen yer daraldığı için değil başka sebeplerden de hareket edemeyebiliyor.
Duruerva aslan1905_ bende 37 haftalığım resmen içimden çıkmak için elinden geleni yapıyor gibi gece hareketleri
aslan1905_ Duruerva doktorum sıkıştığını artık çok hareket edemeyeceğini söyledi korkulacak bişey yok dedi her hafta kontrole gidiyoruz + olarak
sosislipasta Hareket alanı artık çok kısıtlı tabii ama her ihtimal düşünülmeli derim. Bulunduğun şehirde akşam da ultrason olan hastaneler vardır, ben olsam beklemez giderdim.