Başlık garip oldu ama burada daha önce doğum yapan kişilerin bilgisine ihtiyacım var🙏 Ben 35+4 haftalık oldum. Henüz 1 kere nst ye girdim ama sancım vs yok. Bu hafta cumartesi günü doktorum ilk defa çatı muayenesi yapacak. Sezeryan yada normal doğum için şuan bir şey söylemedi çatı muayenesi sonrası sanırım bir fikri olur. Benim için neyi uygun görüyorsa o şekilde doğum yapacağım illa normal yada sezeryan diye kendimi şartlamadım. Açıkçası doğum korkusuda hissetmiyorum tek isteğim sağlıkla kavuşmak. 33+4de gittim en son doktora 2.700 kg 47 cm demişti. Normali tabi bilmiyorum ne zaman gelirse ama sezeryan olunca ne zaman beni doğuma alır ? özelden takipliyim. Birde mesela ilk doğum olunca normal gelmesini bekleyelim derse 40a kadar gelmesi illa bekleniyor mu ? Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim 💖