Kizlar merhabaa 36 günlük olduk bugün aklima takilan bişey sormak istiyorum doktorumuz bebeğimizi yan yatirmamizi ve basının cok hafif yuksekte olmasi gerektiğini soyledi. Fakat biliyosunuz ki bazi doktorlar bunları onaylamıyor. Sirt ustu ve yastiksiz yatirin diyorlar. Siz bebelerinizi nasil yatiriyorsunuz?