Merhaba arkadaşlar, 32 haftalık hamileyim. Sağ göğüs ucum da sivilce gibi kırmızı şişlik var. Süt kabarcığı diye düşündüm ama her yerde süt kabarcığı beyaz olur demişler, emin olamadım. Ama çok canımı yakıyor. İlk gebeliğimde de mastit olmuştum çok zor olmuştu emzirmek, ağlaya ağlaya emzirmiştim. Bir önerisi olan var mı? Yada krem kullanan etkisini gören?