babycom456 Kızlar 9 haftalık hamileyim yaklaşık 3 aydır fitil kullanıyorum ama bu akşam farkettim , ileri gitmiyo yani normalde efederainiz orta parmakla itiyodum ama duvar gibi bisey geldi ve daha fazla ileri gitmedi neden acaba
RNurr babycom456 Canım bende kullanıyorum benimde o şekilde çok ileri gitmiyor orta parmakla sonuna kadar ittir o yeterli diye biliyorum
Rosemihra babycom456 Bende kullanırken arada sırada oluyordu sanki rahim ağzı kendini kapatmış gibi oluyordu sonuna kadar çabalayınca gidiyor
2cocukluana_ babycom456 fitili kullanırken ki pozisyon da önemli canım tuvalet yapar gibi çömelerek daha ileri itebiliyodum ben yatarken dediğin gibi çok ileri gitmiyo
Rookieee Peki sizde de fitil sonradan akıntı şeklinde akıyor mu ? Acaba ben yapamıyor muyum diye düşünüyorum 🥲🥲
Zhdnl Ben de 3 gündür kullanıyorum fitil ilk gün sabah akşam kullandım hiç parçacıklar gelmedi ama iki gündür her idrarda beyaz beyaz parçacıklar geliyor normal demekki 😅 ayaktayken koyuyorum ben çok ileri itmekle uğraşmadım gittiği kadar inşallah doğru kullanıyorumdur 🥹