Hamileliğimi 10 gün önce falan öğrendim 6 hafta dolunca giderim muane olurum keseyi de görmüş oluruz dedim diğer gebeliğimde erken gittim 5 haftalık kese var bebek yok demişti doktorum bu sefer garanti olsun istedim neyse dünden beri karnım ağrıyo biraz batıyor oturunca kadın doğuma acile bi muane olim acaba sorun mu var dedim alttan bakmak istedi kanama yok ama tamam dedim kalp atışı falan dinletmedi yanındaki diğer bayan azarlar gibi sert konuşma üslubu kanamanız olmadıkça acile gelmeyin dedi kanamam yok ama ağrım var napim evde oturup beklim mi yani tuhaflar diğer kızımda da normal doğurtacaz diye kızımla beni az kalsın öldürüyorlardı hepsi için konuşmuyorum ama bazı devlet hastanesi doktor hemşire çalışan vs insanlıktan nasibini alamamış