2prensesannesii2 Sorum başlıkta kızlar 2. kızım geliyor ilk kızımın ismi Mira 2 buçuk yaşında 25 haftamdayım ve bir türlü isme karar veremedik uyumlu olmasından yanayım nedense ama ikisinden birisini de istiyorum şahsen 😌 sizce 🥰
Aslanmom1 2prensesannesii2 Yanlış anlamayın ama Lina bana biraz köpek ismi gibi geliyor. Hira da çok soğuk bir isim gibi. Mina ismini çok beğeniyorum kardeşime koymuştum o ismi 🥰
gokcekocyigiit Resmen ağladım bu soruya 🥲🥲 Hira ve Lina kızlarımın adı 😍 ve benim için her ikisinin de hem dini hem manevi anlamları çok özel, sağlıkla gelsin bebeğiniz, mutluluklar 🪬 2prensesannesii2
2prensesannesii2 Aslanmom1 Mira Mina çok yakınlar diye yoksa o da geçmişti aklımdan ama çok birbirine yakın diye bilemedim 🥲
2prensesannesii2 gokcekocyigiit Yaaa ne güzel ikiz gibi birbirine yakın isimleri ben çok seviyorum aynı zamanda çok güzel isimler ama bende kararsız kaldım 🥲🥰