Kızlar 4.5 aylık bebeğim var , 2 gün önce ishal başlangıcı vardı ama dünden beri aralıksız ishal yani yarım saatte bir , bir saatte bir ebz değiştiriyorum. Rengi sarı yeşil böyle asiri asiri fazla da değil az az ama ishal yani. Bundan kaynaklı poposu da pişik oldu 😭 Neyden kaynaklı olabilir sizce ? Emmiyor huzursuz biraz da atesi var . Süt sagip biberonla takviye yapıyorum sürekli. Dis olma ihtimali var mı aklıma başka birsey gelmiyor