Masal-anne Hayır 2 gün önce adet oldum bugün bitti bidaha da gelen giden yok şimdi ne zaman test yapsam belli olur
Oksuruksurubu Masal-anne bende adet oluyrm sandım test yaptım hamileymişim düşük tehdit varmış hemen doktora koştum
Oksuruksurubu Meriveannesi adet sandım kanamam düşük tehdidenmiş doktora gittim progestan verdi kullandım geçti
esra34_ Ya arkadaşlar ben im adetimden 8 gün geçti bugün test yaptım Bir 5 dakikaya kadar çıkmadı sonra çok hafif bir çizgi çıktı Bir gün sonra yavaş yavaş pembeleşti ama çok açık bir pembe size böyle oldunuz
Leo1234 Arkadaşlar reglime 4gün var ama az önce peçeteye çok az kan geldi bu ne demek yaaa regli mi oldum devam etmedi 😔