06zehra06 Zuluss bitti 40+1 haftalik olduk bakalim..bel ve kasik agrim var bekliyorz..3.gebeligiimm saglikla gelsin insallah persembeye kadar dogmazsa doktor kontrolumuz var
elifdemir09 Firdooo409 cidden sırt ve bel ağrım olmasa hayat daha güzel bir yer olacak ama böyle ne ytabiiyorum ne kalkabiliyorum