Selin-Merve Hamişler kaçıncı haftada ayda karnınız görünmeye başladı ben 4 aya girdim hala yok normal mi 🥰
Baby_B Selin-Merve 17+3deyim Karnim 13-14 de baslamisti buyumeye ama 15 de bir anda büyüdü😀 Herkesin farkli oluyor
irem0596 Herkesin karnı bir olmaz canım kimseyle kıyaslama kendini. Mesela 38. Haftada olan bi arkadaşım var ben 31. Haftadayım ama benim karnım nerdeyse onun karnından daha büyük. İç karın ile alakalı bi durum bu 🥰
Mnks35 Almira_ benimde karnım ayından büyük gözüküyor bir de ben kilolu biriyim 20 hafta bitti 20+1 bugün ama hala bebeği hissedemedim ne zaman hissederim ki 🥲
Pelnztrk Bende 16+2 yim net belli karnım yok 😂 normal bi şişlik göbek gibi hissetmiyorumda kızımı hala🥲 umarım iyidir ufaklık
Almira_ Mnks35 ben 55 kilomda hamile kaldm. Fittim yani. O yüzden bebeği 17 de elimle hissettm kipirtisini, 20 de ise gobegimde hissettm ama genelde 24 e kdr normal diyorlar hissedilmese de
Selin-Merve İçim rahatladı teşekkür ederim gerçi bu durumdan memnunum vücudum çatlamaya müsait en az olması beni mutlu eder 🥰
Bubu_ Selin-Merve o yapıyla alakalı bence iç karın falan doktoruma sordum kızıma hamileyken karnım hiç yoktu nerdeyse bu sefer doğuma gidecekmisim gibi büyüdü neden dedim 22 haftadayım bu arada cinsiyet neydi diye sordu erkek dedim o yuzden dedi ne alaka bilmiyorum kimileri 2. Gebelik diye de diyor anlamış değilim 🤷🏻♂️
Symozmn @Selin-Merve bence bırakın karnınız küçük olsun beni ikiz gebe zannediyorlar dı doktorlar karnımı birbirine gösterdi o kadar büyüktü karnım bende keşke küçük olsaydı diyorum ve inanılmaz çatlak oldu maalesef