merhaba genetik doktoru çok önemli birşey değil kadın doğum doktorunla görüş demişti. bir 6 haftalık düşük bir boş gebeliğim vardı. kendi doktorum buna pıhtılaşma diyemeyiz yalnızca folik asit ve b12 eksikliği vücudun bu rezervleri yeterince kullanamaması dedi. ama biz her ihtimale karşı hamile kaldığında bebe asprini ve ocsapar kullanalım dedi. bende gerek yok demedim. bebek denediğimiz ilk ay adet günüm geldiğinde test yapıp pozitifi görünce ertesi gün kan verdim kesinleşince hemen ecopirin ve oksapar başladık. hala kullanıyorum. ecopirini 34. haftada kesecekmişiz