AselM Kuzenim için yazıyorum 7 haftalık gebe fakat kese var içi boş sizce boş gebelik olabilir mi yoksa gelişir mi zamanla yazarsanız çok sevinirim 😢😕
newmommmyy2 AselM yolk falan herhangi bişey hiç mi görünmedi acaba hayırlısı olsun inşallah başka doktorlarada baktırsın mutlaka
Bigsecret3 AselM 8-9 da görünen de olabiliyormuş burada gördüğüm kadarıyla rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah 🩷
ozlem_2727 AselM 7+4 de karından bebek görülmedi vajinal göründü geç döllenme imiş bu hafta kalp atışı için gideceğim geç döllenmeye göre 7 hafta sata göre 8+5 ken gitmiş olacağım inşallah kısmet olursa
Bigsecret3 AselM anlıyorum kuzum üzülmez mi üzülür tabiki de Allah’ım kalbine inşirah ferahlığı versin
Liddle_mom AselM tabiiki bak ben 10+2 deyim bugun hareketlerini girdum 🥰🥰bekle canim benim bekle sabret sende istedigin sonucu gorucaksin