Defnekusu bende öyleyim detaylıda çıktı benim böyle tümüyle geri bebeğim şimdi 34 haftalığım ama bebeğim 32 haftalık 30 a kadar özele gittim hep şimdi sadece perinatolojiyr gidiyorum doktorum ilerliyor ilerlediği taktirde bi şey olmaz 37 de alırız dedi 2 haftasını koruyor hep böyleydi inş en kötü böyle olur da sağsalim doğumum gerçekleşir 🤲🏻merde oturuyorsunuz bilmiyorum ama normal doktorla kalmayın bence kesinlikle bi perinatolojiye takipte olun onlar daha detaylı bakıyorlar ve daha bilgililer ve her hafta gitmeye çalışın gidemiyorsanız da en az 2 haftada gidin çünkü gelişimi durma durumları da var maalesef ki