newmommmyy2 Kızlar migrosta molfixin bu bezleri 130 liraydı 60lı 70lisi fiyat çok iyi değilmi yani normal bez fiyatlarını bilmiyorum hiç ama sanki baya ucuz gibi bende yenidoğan aldım bitane molfixin bu bezi iyimi?
Rabiul newmommmyy2 bende bunu kullanıyorum adedi az olduğu için fiyatı uygun brim fiyatları yazıyor diğer yerlerden karşılaştırma yapabilirsin
newmommmyy2 Rabiul az önce internetten baktım çok bi satıcıda yok ama olanlarda tanesi 5liraya geliyor benim aldığımda tanesi 2 lira baya bi ucuz şaşırdım
Rabiul newmommmyy2 bende almıştım hamileyken 2 şer paket 1-2-3 no olarak sadece 3 no da çiş yaptığında gösterge çubuğu yoktu e bebekte aldığımda vardı memnunum ben sızdırma ve pişik yapmadı sadece kafasına kadar kaka yaptığı zamanlar taşma oldu oda her bezde olur
fairytale_ newmommmyy2 bende hem 1 aldim hemde 2 alicam dahada almicam ilerleyen zamanlarda alirim diye dusunuyorum
Rabiul newmommmyy2 normalde stok yapın demem ama ben molfixin bu mavi paketlerini stokladım iyi ki stoklamışım şuan 3 no kullanıyorum hem e bebekten büyük paketini aldım hem adedi az olanlardan stokladım
newmommmyy2 Rabiul aynen fiyat böyleyken alıyım bencede en azından 2-3 paket daha inşallah kullanabiliriz 🙏🏼 teşekkürler fikriniz için